З’ясувати найголовніші відомості про Д. Павличка, охарактеризувати мотиви його творчості, пояснити популярність пісенної лірики поета; розвивати й удосконалювати навички аналізу ліричного твору, вміння висловлюватися щодо форми і змістової глибини поезії; виховувати національну свідомість громадянина України.
Урок поглибить і систематизує найважливіші відомості про складносурядні речення, вдосконалить уміння розпізнавати складносурядні й прості речення, ускладнені однорідними членами ; сприяє вихованню потреби дотримуватися здорового способу життя; вчить учнів повсякденно піклуватися про стан свого здоров’я.
Анотація. Учитель на цьому уроці розкриє формування ідейно - естетичних поглядів В. Симоненка та основні мотиви творчості письменника, з’ясує ідейно- художній зміст поезій, допоможе учням увійти в життєвий і поетичний світ митця; розвиватиме вміння аналізувати ліричні твори. Урок має виховати в учнів любов і ніжність до матері.Форма проведення уроку: круглий стіл
Урок допоможе учням пізнати розмаїтий світ поезії Ліни Костенко, особливості її поетичної мови, у якій поєднується високий інтелект, жіноче серце, поетичний темперамент; розвивати навички ідейно - художнього аналізу поезій; виховувати високі духовні ідеали.