З’ясувати найголовніші відомості про Д. Павличка, охарактеризувати мотиви його творчості, пояснити популярність пісенної лірики поета; розвивати й удосконалювати навички аналізу ліричного твору, вміння висловлюватися щодо форми і змістової глибини поезії; виховувати національну свідомість громадянина України.
Урок поглибить і систематизує найважливіші відомості про складносурядні речення, вдосконалить уміння розпізнавати складносурядні й прості речення, ускладнені однорідними членами ; сприяє вихованню потреби дотримуватися здорового способу життя; вчить учнів повсякденно піклуватися про стан свого здоров’я.
Анотація. Учитель на цьому уроці розкриє формування ідейно - естетичних поглядів В. Симоненка та основні мотиви творчості письменника, з’ясує ідейно- художній зміст поезій, допоможе учням увійти в життєвий і поетичний світ митця; розвиватиме вміння аналізувати ліричні твори. Урок має виховати в учнів любов і ніжність до матері.Форма проведення уроку: круглий стіл
Антонація. На цьому уроці учні ознайомляться із життєвими фактами та творчими доробками нашої землячки - письменниці Г. Арсенич – Баран, розвиватимуть уміння аналізувати твори, робити висновки, аргументувати свої міркування, орієнтуватися в прочитаному й знаходити підтвердження своїх думок. Урок виховує гордість за наші національні таланти , повагу до їх творчої спадщини, високі моральні якості.
З допомогою випереджувальних задань учні детальніше ознайомляться із життєвим і творчим шляхом Г. Сковороди, більше дізнаються про життєвий подвиг філософа, поета, демократа,про його філософські погляди. За типом - це урок- дослідження.
На цьому уроці діти навчаться розрізняти типи підрядного зв’язку, визначати види словосполучень за приналежністю головного слова до певної частини мови; знаходити словосполучення у реченнях, конструювати словосполучення з ними.Дібраний дидактичний матеріал сприятиме вихованню в учнів бережливого ставлення до природи.
Урок допоможе учням пізнати розмаїтий світ поезії Ліни Костенко, особливості її поетичної мови, у якій поєднується високий інтелект, жіноче серце, поетичний темперамент; розвивати навички ідейно - художнього аналізу поезій; виховувати високі духовні ідеали.
Анотація. Урок розроблено відповідно до чинної програми для загальноосвітніх навчальних закладів за загальною редакцією Р. В. Мовчан, 2005
У конспекті уроку представлено форми та методи роботи , які сприяють формуванню інформаційної компетентності учнів, зацікавлюють їх життям та творами поета – класика Т. Шевченка, унаочнюють навчальний матеріал.
Пропонується вчителям української літератури основної школи.
Анотація. Урок української мови у 10 класі «Прислівник як частина мови» відповідає чинній програмі з української мови для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів (10 - 11 класи, автори Л. І. Мацько, О. М. Семеног, 2011 рік.)
Узагальнення знань з даної теми на уроці здійснюється з допомогою мультимедійних слайдів. Реалізується соціокультурна змістова лінія, яка спрямована на виховання в учнів патріотизму, моральних переконань, активізації пізнавальної діяльності.
Для вчителів, які викладають українську мову та літературу в середніх загальноосвітніх закладах.
Анотація. Учні поглиблюватимуть знання про пунктуацію у складносурядних реченнях; вироблятимуть уміння правильно інтонувати ці речення та ставити розділові знаки в них; збагачуватимуть словниковий запас. Урок має виховний характер, а саме: виховання любові до природи, зокрема до квітів, примноження багатств рідного краю; приверне увагу учнів до світу краси - царства квітів Катерини Білокур, мистецтва музики, пензля, художнього слова.